wtorek, 1 grudnia 2015

Prezent klasowy do 40 zł

Cześć !
Sezon kupowania prezentów pod choinkę powoli się zaczyna. Przed tym jednak czeka nas mikołaj. Wielu z nas robi paczki między klasowe, losujemy osobę i kupujemy jej prezent. Bardzo często zdarza się jednak, że nie wiemy co kupić. Dlatego dziś przychodzę do was z pomysłem prezentu do 30 zł (ponieważ najczęściej taki budżet przeznaczamy na prezent w klasie). Przygotowałam spis kilkunastu niedrogich rzeczy z których możemy zrobić paczkę. Przygotowałam również 2 przykładowe zestawy gotowych prezentów.






Do prezentu możemy kupić:
  • Kalendarz adwentowy- 4 zł. 
  • Kalendarz książkowy- max. 15 zł
  • Czapka - na przecenie można dorwać za 10 zł
  • Rękawiczki - 10 zł 
  • Słodycze 
  • Kosmetyki 
  • Lakier do paznokci
  • Zestaw dezodorant + żel do mycia - 20 zł
  • Etui na telefon - 5-10zł
  • Biżuterię (polecam kupić na przecenie w Sinsay max 5zł)
  • Książka
  • Rękawiczki

U mnie w klasie wiele osób kupuje koszulki. Moim zdaniem jest to kiepski pomysł, ponieważ możemy nie trafić w czyjeś gusta. Poza tym koszulka za 40 zł, bardzo często jest kiepskiej jakości.

1. Pomysł głównie dla chłopaka:

  • Paczka słodyczy (Moja jest z Tesco -20 zł)
  • Zestaw żel+ żel i szampon+ antyperspirant Fa (którego robiąc zdjęcia jeszcze nie kupiłam, ale poniżej w gazetce jest) -19,99 zł



2.Pomysł dla dziewczyny

  • Zestaw Dove żel i antyperspirant - 15 zł ( Rossmann-przecena)
  • Rękawiczki Sinsay - 20 zł
  • Świeczka o zapachu muffinki - 5 zł (Rossmann-przecena)


3. Kolejny zestaw dla dziewczyny
  • Zestaw Dove żel i antyperspirant - 15 zł ( Rossmann-przecena)
  • Kalendarz - 15 zł ( Empik)
  • Czekoladki - 10 zł (Rossmann)



Jeśli nie macie pomysłu na prezent to polecam zajrzeć do Skarba w Rossmannie. Mnóstwo przecen na świąteczne zestawy kosmetyków.










Co robicie na mikołaja w szkole ? A wy co kupicie kolegom z klasy?

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomocny post ja właśnie mam problem z dobraniem prezentu.. chyba poszuakm cos w rossmanie :D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajne te prezenty, ale u mnie w klasie bardziej skupialiśmy się na tym żeby prezent był śmieszny i żebyśmy mieli radochę z kupowania i otwierania prezentu, za to w tym roku pojechaliśmy na lodowisko i do kina i chociaż nowa klasa to też było świetnie :)

    Jeśli masz ochotę to poklikaj w linki na końcu notki, jest z tym związany konkurs :D
    http://by-paolka.blogspot.com/2015/11/kto-pod-kim-doki-kopie-ten-sam-w-nie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam pojęcia co kupić koledze w klasie.. Raczej nic z kosmetyków bo tego nie chciał ale boję się że nie trafie i mu się nie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole też kupujemy sobie prezenty :D
    Ja mam moją przyjaciółkę, i kupiłam jej przede wszystkim kosmetyki :)
    Fajne pomysły na prezenty :) Szczególnie dla chłopaka,bo ja zawsze mam z tym problem .
    Nigdy nie wiem co kupić chłopakowi :D

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas kiedyś się robiło takie prezenty. W technikum nie organizujemy takich zabaw, a szkoda w sumie. :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post! Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że wcześniej nie wpadłam na Twojego bloga, bo bardzo by mi się to przydało :c
    Zawsze mam problem z prezentami dla osób z klasy, bo nie z wszystkimi mam dobry kontakt.. ;)
    Obserwuję :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń