środa, 21 października 2015

Halloween


Cześć !
Z tego względu, że Halloween zbliża się wielkimi krokami, dziś przygotowałam dla was dekoracje które możecie zrobić zupełnie same w domu. Potrzebne rzeczy z pewnością znajdziecie u siebie w domu lub w lesie! Chciałabym podkreślić też, że ja w świętowaniu Halloween nie widzę nic złego. Dla mnie to po prostu dobra zabawa. Rozumiem jednak osoby, które negują świętowanie tego dnia.








1. Bunting
Do wykonania pierwszej dekoracji potrzebujemy:
  • Papier kolorowy
  • Nożyczki
  • Klej
  • Coś do zawieszenia dekoracji(w moim przypadku gruba nić)







KROK 1

Z kolorowego papieru (najlepiej czarnego i pomarańczowego) wycinamy trójkąty i przyozdabiamy według uznania. 

KROK 2 

Wszystkie trójkąty doczepIamy klejem bądź taśmą do nici, a następnie wieszamy na ścianie ! GOTOWE








2. Stroik z szyszek

Do wykonania potrzebujemy:
  • Szklany wazon lub naczynie
  • Szyszki
  • Wstążkę


Krok 1 

Do wazonu lub naczynia wsypujemy szyszki.

Krok 2 

Naczynie obwiązujemy dla ozdoby wstążką - GOTOWE






3. Świecznik

Do wykonania potrzebujemy:
  • Papieru kolorowego
  • Wstążki
  • Słoika
  • Nożyczek
  • Kleju





Krok 1 

Aby wykonać świecznik należy go udekorować według własnych upodobań. Powyżej macie zdjęcie mojej propozycji. GOTOWE








To już wszystkie propozycje. Mam nadzieje, że przypadły wam do gustu i wykonacie je we własnych domach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz