niedziela, 18 października 2015

Nowa przygoda!

Cześć!

Mam na imię Karolina, mój blog nazywa się Karless. Dlaczego Karless? Nie mam w sumie pojęcia. Myślałam nad nazwą, a że czytałam w tym czasie książkę Colleen Hover ,,Hopeless" , to połączyłam Karolina i Hopless,  więc wyszło nam Karless.


Obecnie mam 15 lat. Dziś zaczynam nową/ starą przygodę. Dlaczego nową/ starą?  3 lata temu  miałam bloga, ale postanowiłam go usunąć z przyczyn prywatnych. Od tamtej pory bardzo mi tego brakowało.. Myślę, że 12 lat to nie był dobry wiek na bloga. Ale dziś znów wracam!
O czym będzie ten blog? O wszystkim co wpadnie mi do głowy i będę się tym z wami chciała podzielić. Będą recenzje produktów, gadżetów, ale także różnego rodzaju DIY. Poza tym będzie mnóstwo inspiracji. Chciałabym też robić posty na temat różnych niezbędników. Np. gdzie kupić modne i tanie buty na zimę !
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz