niedziela, 3 stycznia 2016

ZIOMOWE DIY

Heiii 
Nie było mnie tutaj dosyć dawno. Wszystko spowodowane jest świętami i sylwestrem, a w głównej mierze moim lenistwem. Miałam mnóstwo czasu na pisanie postów ja jednak wolałam go spędzić na leżeniu w piżamce, obżerając się świątecznymi potrawami i oglądając ukochanego Kevina. 

Już niedługo przerwa świąteczna się skończy i niestety będzie trzeba powrócić do znienawidzonych przeze mnie szarych smutnych dni codziennośći! Jednak nie na długo. Jestem z województwa świętokrzyskiego, które w tym roku będzie miało ferie jako pierwsze! 

Dziś przychodzę do was z kompletnie zapomniany postem! 
Święta już dawno się skończyły i wszystkie zimowo- świąteczne ozdoby już zdjęłam, jednak to nie jest ostatnia zima na świecie i wszystkie ozdoby będziemy mogły wykonać już za rok !



Do pierwszego DIY potrzebujemy: 
  • słoik
  • ciemną kartkę
  • sztuczny śnieg
  • nożyczki
  • szyszki
  • wstążkę

Pierwszym krokiem jest narysowanie i wycięcie widoku miasta, drzew lub czegokolwiek innego. Mniejsze elementy wycinamy specjalnym nożykiem. Następnie słoik wśrodku spryskuję śniegiem, naklejam wycięte miasto i obwiązuję słoik kokardką. Na koniec 









Do kolejnego stroika potrzebujemy: 

  • Sztuczny śnieg
  • Szyszki
  • Szklane naczynie
  • Koronkową wstążkę
  • Kartkę papieru na której spryskamy szyszki 
Spryskujemy szyszki i naczynie śniegiem. Wsypujemy je do pojemnika. Szkło obwiązujemy niebieską kartką i wstążką. 










Do wykonania śnieżynek potrzebujemy:
  • Niebieski papier
  • Sztuczny śnieg
  • Nożyczki
  • Ołówek

Wycinamy z papieru śnieżynki i spryskujemy sztucznym śniegiem.





Podobają wam się moje pomysły? Wykonacie coś w domu sami?



1 komentarz:

  1. Świetne pomysły bardzo fajnie to wygląda ja niestety nic nie zrobię w domu bo jestem kompletne beztalencie jeśli chodzi o takie rzeczy :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń